Martin2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg servicezoals vooraf gaande keren, ook na telefonisch contact, geen kaas bij de pasta, wel voor betaald, eten was lauw en stokbrood oud. Denk dat ik hier niet meer bestel. Prut zaak.5-7-2025
Rene5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZolang Pizza Sprint bestaat ben ik al klant. Door de perfecte kwaliteit en smaak van de pizza’s ben je misschien wel iets duurder uit, maar beter 1 keer goed dan 2 keer slecht (bij andere aanbieders). Voor mij blijft Pizza Sprint het aanbevolen adres.3-7-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Gerard3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEr zat erg weinig zalm in de pasta. Vorige week was hij duidelijk beter gevuld. 2-7-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Michelle5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop dat de pizza's nog echt heel warm waren. 1-7-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Ton5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceToppie Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.29-6-2025
Mirjam5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJoh wat maken jullie een heerlijke pizza’s en ook de pasta was weer onwijs lekker! Tot gauw maar weer.27-6-2025
Martin2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg servicebestelling werd bijna koud aangeleverd. pasta had helaas weinig kaas, niet geheel droog maar vorige keer 50% beter. Jammer dat het zo wisselend is de ene keer erg goed andere keer beroerd. Zet er een goede vaste kok in en geen goedwillende amateurs!26-6-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Huub5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe hebben heerlijk gesmuld van de bestelde pizza’s. Als vanouds!
Lekkere verse producten en goed warm👌25-6-2025
Anoesjka5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.22-6-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Nigel5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePizza’s waren topDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.22-6-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
mariska 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePizza's waren echt zo verbrand. Niet lekker21-6-2025
Roderick 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJammer zeer slechte pizza's geleverd gekregen. Pikzwarte rand, en smaakte als een krant :((19-6-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Birgit5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke warme! Verse pizza’s en snel bezorgd.17-6-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Daisy 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSnel geleverd, lekker, tot snelDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-6-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Mirjam5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWeer een super lekkere pizza en een heeeerlijke pasta. Wij zijn fan!!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-6-2025
Hans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceConstante kwaliteit, lekker dun en goed belegd.12-6-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
rob5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.8-6-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Manon5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.8-6-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Henk4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.8-6-2025
Martin2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicein tegenstelling tot de vorige bestellingen was de laatste bestelling teleurstellend. De pasta bolognese was droog, bijgeleverde stokbrood aangebrand en de 4 kazen pasta was helaas vrij droog en van boven ook aangebrand. Toch teleurstellend, hoop datb dit niet meer gebeurd, ook gezien dat bestellen ook prijzig is dan verwacht ik goede kwaliteit. Met vriendelijke groet.3-6-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Cunera 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper snel geleverd, lekker gegeten.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.1-6-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Sandra5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.1-6-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Ingrid5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.1-6-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Marthijn5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas dit keer de verkeerde pizza gehad.
Een salami ipv een Borromea.31-5-2025
Guido5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDé beste Lasagne die ik al 20(?) jaar bestel bij Pizza Sprint!
Géén (veel gebruikte) bechamelsaus maar echte Lasagne zoals het hoort en na al die jaren nog steeds dezelfde Lasagne, TOP.
"Never change a winning..."26-5-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Ingeborg5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe lekkerste van AlkmaarDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.25-5-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Bram5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas perfect kwa bestellen.
Eten was meer dan prima Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.25-5-2025
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Roel4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceLekkere pizza’s- ruim assortiment en goed belegd Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.25-5-2025
J.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe pizza's waren weer heerlijk!! Lekkere dunne bodem en knapperige rand. Niet vet en precies voldoende tomatensaus.23-5-2025