Pizza SprintPizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-51573215 sterren na
3573 reviews
Gedempte Nieuwesloot 131
Recente recensies van Pizza Sprint
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Angelique 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas minder goed als gewend!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-4-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Adriaan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke Lasagna Verdi
Zoals gewoonlijk. Houden zo?Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-4-2022
Ernst-Jan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZeer vriendelijke bezorging, was een grote bestelling en ze hielpen zelfs met uitdelen. Complimenten.8-4-2022
E. 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service7-4-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Cees5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBestelling geplaatst met opmerking wegens allergie graag absoluut geen kaas, werd gebeld dat er sowieso kaas in het gerecht zat dus dat het nu niet mogelijk was maar dat ze de volgende keer zonder rekening zouden houden met mijn allergie en ook wat zonder kaas zouden maken. Dat vind ik een geweldige service! En de pizza's waren weer heerlijk. 6-4-2022
Jenny5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBestelling volgen werkt niet naar behoren stond nog op bereiden toen het bezorgd werd.
Eten was prima en binnen de 3 kwartierDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.3-4-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Dyantha5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper snel geleverd, smaakte erg goed! Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.3-4-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Nelly 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke pizza
Goede kwaliteit
En goede service Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.3-4-2022
Angela5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDit keer zeer ontevreden. Wachten al meer dan 2.5 uur op ons eten 26-3-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Robert5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicepizza 17.30 besteld. 18.30 verwachte bezorgtijd .bezorger was er 19.35 beetje jammer26-3-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Marloes3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDuurde een half uur langer dan voorspeld en toen was er ook nog een verkeerde pizza bezorgd. Het duurde weer erg lang voor de juiste kwam. De pizza’s waren wel lekker maar koud. 26-3-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Saskia2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe pizzabodem viel erg tegen. Normaal is deze lekker! (wij bestellen altijd via jullie)26-3-2022
Selma 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWeinig kaas op de 4 fromaggio, de calzone was aan de bovenkant verbrand, de onderkant was niet gaar. De 4 fromaggio was taai. Beide pizza's waren lauw bij aankomst. Niet voor herhaling vatbaar.22-3-2022
Rika5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBezorger keurig op tijd, beleefd n lekkere pizza, iets te koud !21-3-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Sigrid3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat er niet op de aanvullende tekst wordt gelet. 21-3-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Yvar4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDuurde helaas 1,5u voordat het er was. Aangegeven werd ca. drie kwartier21-3-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Ad4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceU moet echt werken aan de juistheid van uw bezorgtijden Mijn bestelling kwam bijna 60 minuten later dan door jullie aangegeven en daar heb ik en jullie bezorger heel veel ellende van Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.20-3-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Amber3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePizza was koud 😞Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.20-3-2022
gian4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima pizza's. Kwamen ook lekker warm aan. Jammer van de bezorgkosten die er nu bijkomen. Dan bestel je minder snel 1 stuk in de toekomst. 19-3-2022
S.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOp tijd geleverd. Vriendelijke bezorger. Héérlijke pizza's!! We misten alleen de knoflooksaus, die was vergeten bij de bezorging. Gelukkig zelf verse knoflook in huis 😉
Gasten enthousiast geworden voor Pizza Sprint Alkmaar, want kwaliteit pizza!!18-3-2022
Dirk5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.13-3-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Eline5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.13-3-2022
Marry 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekkere pizza op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.6-3-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
John5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZo lekker dat we te laat doorhadden dat het eigenlijk teveel was.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.6-3-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
j.j.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.6-3-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Gwendolynn4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEcht moker lang moeten wachten op ons eten. Langer wachten is niet erg, maar hou ons ff op de hoogte!5-3-2022