Pizza SprintPizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-51573215 sterren na
3573 reviews
Gedempte Nieuwesloot 131
Recente recensies van Pizza Sprint
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Jeroen4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke en prima pizza's en pasta's een aanrader!
Verse ingrediënten en warm bezorgt.
Nette prijzen.11-10-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Jan Maarten5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service10-10-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
ilse3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe helft van de pizzarand was verband.
Pizza was wel op tijd klaar.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.9-10-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
G.N.C.3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe pizza's waren ok maar de kaas had iets meer gesmolten mogen zijn, stokbroodje was ook ok in vergelijking met de vorige keer. Moest alleen wel lang wachten op de bestelling. Om 18.24 besteld, om 19.09 zouden ze er zijn en uiteindelijk na een uur gebeld en waren ze er om 20.14... In t buitenland had je ze voor niks gehad. Jammer dat er niet even gebeld was dat het langer duurdewant dat voorkomt heel veel irritatie bij je klanten!!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.9-10-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Axel4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePizza op tijd, naar verwachting, maar iets aan de lauwe kant. Prima service & heerlijke pizza8-10-2022
Erik-Jan1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePizza was steenkoud terwijl ik 200 m van jullie vandaan woon. Luttik oudorp.. Ongelofelijk 7-10-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Kristie1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceAlthough the payment went through my order did not get processed. When I called, I had to re-order as my payment was acknowledged. When the pizza finally came the 4 cheese pizza was terrible. A few slabs of cheese, no base cheese, a few dollops of whatever tasteless cheese that was and the Parmaham pizza was also very cheaply dressed. Only pizza that was any good was the 8Euro Margarhita. What a waste of 36euro's worth of food. 5-10-2022
Veronique5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk weer…
Tip.. ik zet de oven altijd effe aan,
Voor de pizza..
Dan is hij lekker heet3-10-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Dennis 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceGeen opmerkingen, was heerlijk Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.2-10-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Vicky4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePizza was helaas gedeeltelijk verbrand maar de rest smaakte goed. Jammer dat er tegenwoordig bezorgkosten berekend worden.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.2-10-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Steven2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBijna 2 uur wachten...dus dat was het laatste keer dat ik bij jullie bestellen1-10-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Pascalle2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas waren twee pizza niet goed door gebakken. 1-10-2022
Quincy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicewas vandaag een keer voor ophalen gegaan maar was niet klaar op aangevraagde tijd, kan gebeuren. toen omgezet naar bezorgen maar dat duurde langer dan ik had verwacht. ik blijf het voortaan maar houden bij bezorgen. voor de rest was het allemaal weer heerlijk! tot de volgende keer! ciao26-9-2022
Pieter3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWaiting 2 hours for a mediocre pizza. Is a bit much. 23-9-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Rianne4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg servicePizza was echt niet meer warm helaas. Voor de rest prima23-9-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Marlies 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas waren de pizza's vrijwel koud bij aankomst. Dat was jammer.23-9-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Esther 5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling kwam te vroeg, nog niet iedereen die ervan moest eten was thuis. En op de pizzadoos staat gratis bezorging, maar wij hebben er 1,50 voor betaald. Zet dan niet gratis op de verpakking. 23-9-2022
Joa5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-9-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Miranda 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-9-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Max3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg servicepizza duurde meer dan 1,5 uur om te komenDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-9-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Corriënne 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-9-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Rein5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-9-2022
Barbara5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWij vinden deze pizza‘s heerlijk en authentiek, geen vette hap of olie die erop drijft. Altijd binnen de tijd bezorgd.17-9-2022
Daniëlle5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.11-9-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Ankie1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg servicePizza’s waren niet warm, erg droog en er weinig beleg!10-9-2022
Justine3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke pizza prima bezorging. Erg jammer dat deze 30 min later kwam dan de planning en helemaal koud was. 9-9-2022
Rafael4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceTwee van de drie pizza’s waren goed en één had zwart aangebrande randen. 9-9-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Sigrit5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd super pizza goed warm en zeer redelijk geprijsd 8-9-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
R2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceNormaal de lekkerste pizza's maar nu was de vier soorten kaas pizza erg karig belegd waardoor het een hele droge pizza was....jammer8-9-2022
Oscar 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-9-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Eline 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-9-2022
tfp5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePizza was denk ik erg lekker , maar de Mare in alkmaar is tich net ff te ver. Taaie rand , uitgelopen kaas en koud. Maar nogmaals smaak was goed.3-9-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Merel5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceOp de pizzadoos staat gratis thuisbezorgd, maar je betaald 1,50 voor elke bezorging..3-9-2022
Pizza SprintGedempte Nieuwesloot 131072-5157321
Darlene1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJammer zo veel geld betalen voor verbrand pizza’s 2-9-2022